loading...
سایت جنجالی خان جون
admin بازدید : 142 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

مال من باش ولنتاین

من این آرزوی ولنتاین را برای تو می فرستم، با آغوشها و بوسه ها

جائی را میسازم اینجا نزدیک خودم ، که فقط برای توست

* * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدید مخصوص روز ولنتاین

* * * * * * * * * * *

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی

اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک

* * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدید مخصوص روز ولنتاین

* * * * * * * * * * *

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است

زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجود به او بگوییم

عشق من روزت مبارک

* * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدید مخصوص روز ولنتاین

* * * * * * * * * * *

سلام درسته که نشد برات خرس و قلب بخرم اما این اس ام اس رو برات بفرستادم

تا بدونی همیشه دوست دارم ولنتاین مبارک

* * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدید مخصوص روز ولنتاین

* * * * * * * * * * *

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه ولنتاینت مبارک عزیزم

* * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدید مخصوص روز ولنتاین

* * * * * * * * * * *

اس م اس غضنفر برای والنتاین

عزیزم , کشتی عشق ما آماده ی پروازه

پیتیکو وو

پیتیکو و و

پیتیکو و و و

* * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدید مخصوص روز ولنتاین

* * * * * * * * * * *

پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک و شمع

اما امسال نمیدونم ولنتاین رو با کی جشن میگیری

.

.

.

هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک

* * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدید مخصوص روز ولنتاین

* * * * * * * * * * *

میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم

عاشقانه عاشقش باشه

عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک

* * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدید مخصوص روز ولنتاین

* * * * * * * * * * *

واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم

یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه

یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید

ولنتاین مبارک

* * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدید مخصوص روز ولنتاین

* * * * * * * * * * *

به علت حضور گشت ارشاد در مراسم ولنتاین ، مراسم دیدار خواهران و برادران بصورت جدا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجا میگردد.

* * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدید مخصوص روز ولنتاین

* * * * * * * * * * *

مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم

. . . .

بی بهانه دوستت دارم

* * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدید مخصوص روز ولنتاین

* * * * * * * * * * *

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک 

* * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدید مخصوص روز ولنتاین

* * * * * * * * * * *

عشق من تو باش نه براي اينکه در اين دنياي بزرگ تنها نباشم.تو باش تا در دنياي بزرگ تنهاييم تنها ترين باشي

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 4,289
  • بازدید سال : 20,616
  • بازدید کلی : 233,329